i have 2 have these

Jag satt och kolla på have2have efter lite höstskor och har blivit sugen på en del. Men mest är jag
sugen på nude- och rosafärgade kängorna! Fast man borde ju trots allt ha svarta..
Jag tycker inte om att modeblogga egentligen, men jag tänkte lämna lite inspiration för jag vet hur
svårt det egentligen kan vara att hitta något så simpelt som skor!
Det här är de skorna jag tycker om, och jag funderar på att slå till!
Länklista
Skor "Nadja" (svarta) 498:-
Bruna Mormorskängor "Olivia" 498:-
Kängor i nude 598:-
Kängor i rosa 598:-
Svarta gummistövlar 398:-
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Filippa

Snygga stövlar och boots du hittade!



Svar: Okej, jo håller med! Borde införas att man måste rösta, man kan ju alltid rösta blankt? Dessutom så är det rätt viktigt att ha en liten nys om politik... Det är ju runt oss hela tiden!



Ang iPhone 4. Det har blivit dålig kritik om deras sändning i USA. Men i Sverige vad jag vet har hittills ingen haft problem. I USA är det så mycket sånt i luften därför det kan brytas av.



Jag vet inte vad jag vill bli. Skådis, Advokat/Jurist, polis eller något inom SOS!

2010-09-03 @ 18:58:07
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Tyckt av: Amanda - Annasdotter

jaa precis! då är det ju skitsynd om hunden! men min mamma är ledig nån dag i veckan sådär, och sen har jag jätte nära till skolan, så jag kan lätt ta moppen hem på raster :)



åh det ser jag fram emot :D

2010-09-03 @ 19:16:44
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Tyckt av: Tanja*Andersson

jag gillar din header! :P och snygga skor :P

2010-09-03 @ 20:44:58
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Tyckt av: Karina

Tack så mycket. :)



Jo det är ju lite "orättvist" dock. :) Nej, inte skulle jag gå blindt efter resultat på en internetsida heller. :P Tror sossarna skulle få fler röster om de inte hade Mona "Toblerone" Sahlin som partiledare. ;) ^^

2010-09-03 @ 21:01:44
URL: http://datorflickan.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0