Extreme fast makeover?

Sedan jag har kommit hem har jag mest legat i sängen och tagit det lugnt, pratat med pojken och ja suttit framför datorn... jag är fortfarande trött, men snart ska det ätas! och Jag måste vara beredd på att springa iväg till t-banan om cirka 40-50 minuter. Till en konsert kan man inte sticka i mjukisbyxor fulla av hål och pojvännens handbollströja. Man måste åtminstone låtsas se så där rockstjärne-fan-journalist-cool ut. Så jag sprang och bytte om. Extreme fast makeover tror jag det kallas, eller?


Förresten kom jag på en jätteirriterande sak med den rödgröna regeringen förut. Får väl berätta om det imorgon!


bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Moa

Svar; Jag är villig att lägga ett ex antal tusenlappar på kameran :) 5 tusen kanske, högst.



Åhå vad tror du passar? :D

2010-09-07 @ 18:41:25
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Tyckt av: IDAJOSEFINS

superfin header:D

2010-09-07 @ 19:53:53
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0