det där med studier

Jag får ångest över hur dålig jag är på att plugga. Jag hade kunnat börja när som helst och så gör jag inte det. Jag har en vecka kvar till tentan. Suger gör jag.

Jag har varit på möte idag ju, sedan gick jag och mötte upp mamma och kollade ut lite födelsedagspresenter till mig.. (jag fyller år imorgon). Men sen när vi satte oss på t-banan på väg hem höll jag på att somna så det första jag gjorde när jag kom hem var att gå och lägga mig. Och sen jag vaknade har jag suttit och kollat på hotell fastän jag borde plugga. Så nu borde jag kanske göra det ja...


Har ni några tips på hur man sätter igång på riktigt?



Jag svarar på era kommentarer senare ikväll.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Chris

Har haft exakt samma problem. Ska göra antagningsprover till en KY-utbildning vilka som ska vara inne senast 15 oktober. Jag har knappt börjat och jag måste posta in allt med snigelpost så jag kan ju inte sitta till den fjortonde. Sjukt svårt att komma igång när ingen ligger på en och när man sitter hemma med'et.

2010-09-23 @ 19:35:21
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com
Tyckt av: Jennifer [fotoblogg]

sv; nej jag har fotat andra också, bland annat Hellow och Trifly. Har bara haft fotopass en gång och det var på artistjakten på gröna lund förra året :) Och åt mig själv menar jag för eget bruk, har inget företag elr så så jag fotar bara för att kunna lägga upp i bloggen och så :D

2010-09-23 @ 22:07:03
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Tyckt av: Jennifer [fotoblogg]

sv; oh yes, det är det. Hur visste du det? :D Trodde inte du hade en aning ^^ Jo jag fick pass på bloggen men de brukade inte göra så egentligen :/ Hur funkar festivaphoto då? :)

2010-09-23 @ 22:35:21
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Tyckt av: Jennifer [fotoblogg]

sv; jahaa :) Jag är kompis med Fiddes (trummisen) syster, har sovit hos henne ett par gånger så jag fick fotografera trifly privat en gång :) men det blev inte så seriöst, tyvärr ^^



Okej, tack för tipset! Ska spana in dt efter helgen för det vore najs att få presspass till lite ställen :) Fixar han presspassen eller måste man ansöka om det själv?

2010-09-23 @ 22:48:02
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Tyckt av: Tove

Det är historiskt för olika personer på olika sätt :)

Den kvällen i oktober på Söderstadion säkrade Hammarby sitt första och hittills enda SM-guld i fotboll. Lite lagom historisk för oss Bajare som dessutom var på plats vill jag lova :D



Hade velat ha bilder från det men kameran e lite för dålig tyvärr. Ska köpa en när jag får pengar.. Ehh, mkt pengar...



Plugga är bara att sätta sig. Eller muta dig själv med nåt om du funkar så. Att du får göra det eller det om du läst så mycket. Nåt kapitel eller så. Det fixar du.

2010-09-23 @ 22:49:32
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: ottilia - f o t o

Woooh! Snygg hemsida du har! Grymt, något sådant vill jag också skaffa mig i framtiden! :D (Och nu tror jag att jag kommer ihåg dig, av någon anledning kopplar jag ihop dig med Sum 41, kan det stämma?) :D

2010-09-24 @ 17:31:36
URL: http://lindellottilia.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0