Därför har jag blivit dålig på att blogga,

Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag  var mycket bättre på att uppdatera förut. Anledningen till varför jag är så dålig nu är inte för att jag inte vill, utan snarare för att jag inte kan. Dagarna ser nämligen ut så här: upp vid åtta, åka vid nio, JMK vid tio till tolv, därefter åka till Östermalm, befinna sig på The Studio till kl 21 och därefter åka hem. Därefter är jag helt slut. Jag hinner inte plugga så mycket vilket jag borde göra.

I och för sig beställde jag min kurslitteratur i morse, så jag har mycket att catch up sen när det kommer. Men jag kommer blogga mer när jag får koll på läget. Imorgon blir det jobb, på fredag bara lite skola. Då hörs vi mycket mer! Thank you for your understanding!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: ' p o u l i n e

sv: taack :)

2010-09-09 @ 17:45:45
URL: http://poulines.se/
Tyckt av: eliise

tack :D va snäll du är!!

2010-09-09 @ 18:59:04
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0