work work work

Hej! Nu ska jag iväg på min tenta, och därefter ska jag jobba. Jag kommer nog inte blogga idag.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: ottilia - f o t o

svar: jo, jag har funderat lite på att gå en fotoutbildning, men då vill jag gå någon vettig och då är det ju dessvärre rätt svårt att komma in. :) men å andra sidan kan man ju lära sig det mesta inom fotografering själv.



ja, precis. lata elever finns överallt, bara lite fler på LBS kanske. men det är ju deras eget fel! sjukt många i vår klass som låg efter och klagade på att vi hade för mycket att göra. jag var sjuk, och hann ändå klar med allt i tid.

molander var faktiskt bra på att tackla sådant ja, men sedan var han väldigt upptagen i övrigt... :)

nämen jisses vilken rektor! sådana människor borde inte få vara rektorer, vad hände med förståelsen liksom!?



ja, precis! livet som fotograf är fullt av möjligheter :D



ja, jag tror att jag kommer utvecklas jättemycket genom att starta eget, hur det än kommer gå. och det lär ju ge mig mycket i framtiden om jag inte lyckas att ha det här i bagaget.



Jo, ibland har de sina stunder minsann!



Haha, facebook är bannemig bra ibland! usch, sådant är så tråkigt. när man ger massa, men får liksom inget tillbaks. man försöker verkligen men det ger inget... förstår dig!



Jo, en weekend i Stockholm är alltid skoj! Ska dra upp när jag har pengar. :)



Åhhh! Trist! Vad vare för kamera du kollade på? Det gör ju bara ont i hjärtat när man kollar på en kamera som man inte kan köpa :( du utsätter ju dig själv för hemskheter!

2010-10-01 @ 12:29:47
URL: http://lindellottilia.se
Tyckt av: lok

2010-10-02 @ 11:18:30
Tyckt av: look

2010-10-02 @ 11:18:40

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0