Trötter

Ser ni på bilden hur trött jag är? Känns som om jag behöver få sova i min goa säng i minst ett dygn.
That's not possible though..
Den här helgen blir nog en ond cirkel.
I torsdags lämnade jag jobb-städningen tidigt och skippade pizza och vin för att åka hem och lägga mig lagom
till tentan. Det slutade med att jag såg två avsnitt av L word och la mig klockan två.
Igår hade jag en salstenta från kl 9 till 12. Sedan hade vi utvärdering osv, och när jag kom in i stan slappnade
kroppen av och jag insåg hur slut jag var. Helt utmattad i hela kroppen. Men så var det bara att
äta något, bita ihop och gå till jobbet.
Hemma planerade jag inför att lägga mig tidigt. Återigen - L Word klockan två på natten.
Nu är klockan nio igen. Jag börjar jobba om en timma. Imorgon ska jag också jobba.
Alltså bloggar jag nog inte mer i helgen. Och på måndag morgon ska jag sova ut! (För det kan jag)
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Lookgreat

ska vi avsluta köpet? :)

2010-10-02 @ 11:21:41
URL: http://lookgreat.se
Tyckt av: bella!

din piercing är ju helt underbar.

2010-10-08 @ 07:56:49
URL: http://zie.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0