Shop

Hej babes. Det krånglar lite för mig att fixa den bilden till höger (bilden på mig) till en mindre storlek för blogg.se gör inget annat än krånglar.

Idag fick jag äntligen pengar från CSN vilket innebär att jag har slösat pengar. Jag orkar inte fotografera något än så ni får kika in imorgon - då har jag förhoppningsvis köpt nya batterier till min blixt så att jag har lite bra ljus, vilket kan behövas med tanke på hur mörk vår lägenhet är..


Jag har i alla fall köpt: Fondation, en tröja samt "halsduk" från weakday, två tallrikar och ett skydd till min iphone. Jag vill inte att den ska bli repig... Men sen måste jag spara lite pengar. Dock har jag fått lägga pengar på ännu fler böcker som jag verkligen måste ha, annars klarar jag inte kursen. Det är i och för sig en självklarhet, men jag måste ha läst allt inför det seminarium som väntas om två veckor. Det suger att man måste betala så mycket för kurslitteratur! Fast man skulle ju fått betala så oerhört mycket i skatt om den var gratis...


Imorgon ska förmodligen jag och Anna ge oss på ett ganska roligt projekt. Lagom tills att Anna ska flytta så gör vi något roligt av hennes sista dagar i Stockholm. Vad ska vi göra? Jo, vi ska ge oss på att försöka flytta en sådan fåtölj som är på bilden nedan, från Östermalm hem till mig i Solna via tunnelbana. Kommer det gå? Vi vet inte. Men grymt vore det eller hur?!


Nu ska jag vänta på att världens bästa snutt ringer mig. Medan jag väntar tar jag ett glas o'boy. Sedan ska jag göra lite Festivalphoto-jobb.. Hörs!


bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Elin

klart det kommer gå! hihi när min bror flyttade runt i oslo hade han med en säng på trikken (eller vad det nu heter, alltså det är typ spårvagn eller något).

2010-10-06 @ 22:37:42
URL: http://elinenenensblogg.blogg.se/
Tyckt av: Tove

http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-systemkamera/EOS550D1855IS/canon-eos-550d-18-55mm-is



Fanns länkad i ett äldre inlägg. Men jag har inte pengar ändå, tyvärr. Vore kul.

Ofta.. hehe man får annan uppfattning när man vänjer sig men visst, kanske bra inställning.



Karins lektioner på måndagar? Jag har köpt hennes torsdagar och fredagar. Tänkte försöka lära mig hoppa ordentligt igen, fast Lirika lär ha lektstuga med mig..



Det går inte direkt bra bli frisk. Bytte medicin idag så ska se om jag slipper hjärtklappning inat..



Det går nog att flytta den på tunnelbanan om ni bara undviker rusningstrafiken :)

2010-10-06 @ 23:58:08
URL: http://www.themptander.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0