Hanging high

Den här bilden ska bli min crew-bild på Festivalphoto. Officiellt blir jag då bildredaktör för dem. Grymt va?
Vad tycker ni om bilden? Är den fin?

För några timmar sedan ringde jag studion. Då visade det sig att jag var schemalagd på halvdag och skulle börja jobba 16:15. Så jag insåg att jag skulle få en bra sovmorgon. Men fem minuter därefter fick jag ett sms om att det skulle vara bra med en heldag. Så det blir en heldag i alla fall. Jag tycker det är såpass roligt så det gör ingenting! Dock har jag ont i min tumme och jag tror att det beror på att jag är så fruktansvärt ovan vid att använda Nikon så mycket som jag gör - deras grepp är inte exakt likadant utformade som Canons och jag är van vid Canon..

På onsdag har jag inplanerat lite shopping, om nu pengarna från CSN kommer. Det har varit så mycket krångel med det och det är inte alls kul! Fick till och med gå och panta idag för att ha råd att leva! Men jag måste spara lite pengar till min eventuella flytt som jag håller tummarna för stenhårt! Och jag ska snart kolla runt lite mer på IKEA.... i love it. Jag kommer inte lägga mycket pengar på nya saker men lite måste man ha. Något att äta med och på i alla fall, som man säger (som jag säger).

Förresten fick jag paket av min syster idag. minns inte om jag sa det förut. Men de hade skrivit helt fel. Kika in på onsdag så får ni se vad paketet innehöll!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: sanita

vilka ööögon:O wow!

2010-10-07 @ 22:39:22
URL: http://ssanita.devote.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0