The Goodiebag

Sitter just nu och för över bilderna från natten på Siesta. Ni kanske får se dem här senare :)
Har ni tänkt på hur lätt man fastnar på Facebook fastän man ska göra massa andra saker, typ plugga? Innan jag skaffade Facebook för ett år sedan vägrade jag bli medlem på FB av följande anledningar; när alla blir för något blir jag emot, det verkade bara vara ännu en community och jag såg ingen framtid med det och det verkade tråkigt. Idag, när man har haft Facebook i nästan ett år, tycker man att det ligger en framtid i Facebook. Internet har länge varit en stor plats för alla är synas på, men på facebook kan företagen nå kunder desto lättare. Och idag hittade jag GOODIEBAG. Hur hittade jag det? En vän gillade Goodiebag, jag klickade mig vidare och ville veta vad det var och pang boom så har dem mig intresserad. Tänk att slippa köpa alla produkter man är intresserad av men är osäker på om de är värda pengarna eller ej, om de är bra eller dåliga osv. Med Goodiebag kan man få en hem Goodiebag med saker som man intresserar sig för och tycker om. Det är extra bra för oss studenter som har lite med pengar och tycker det är onödigt att lägga ut pengar på något vi inte vet något om. Att dessutom göra det och bli besviken gör en ju bara bitter. Med Goodiebag kan man prova produkterna i förväg, och dessutom lämna konstruktiv kritik till företagen som hjälper dem förbättra produkterna. Man får då testa produkter och fylla i ett kort frågeformulär. Svårare än så, förutom att man måste vara 18+, är det inte. Busenkelt och tänk vad spännande saker man kan få prova! Jag blev medlem idag, jag tycker alla ska bli medlemmar där. Särskilt bloggare!
Hitta Goodiebag här
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0