slutkörd.

Nej, nu tog det visst slut. Jag har emellan varje uppgift som jag har gjort idag känt mig helt slutkörd - i hela kroppen. Armarna känner sig svaga och knäna känner sig svagare än vad de gör annars (ska kolla upp det där med sjukgymnastiken i veckan förresten). I alla fall, även om jag har en (egentligen två-tre) uppgifter kvar ger jag upp nu. Det gör inget om den ena kommer in imorgon tror jag. Jag behöver ju kraft för att orka och idag har jag gjort fyra uppgifter (som tar tid). Vill mest av allt ligga och kolla på en film nu, gärna Beck men har ingen sådan, men vet verkligen inte vad jag ska se för film. Sex and the city kanske?
Det är så oerhört störande att jag är helt slutkörd nu. Såg att Blondinbella söker assistent och jag skulle faktiskt jättegärna arbeta med henne. Jag gillar blondinen! Men orkar inte exakt just nu sitta och skriva ett mejl. Fan. får göra det imorgon.
Jag vill verkligen göra klart uppgiften inom loppet av elva minuter. Det kommer jag inte kunna göra. Fan. Det är jobbigt att känna av sina gränser för sent!
Nu ska jag nog ta mig an att borsta tänderna och se något avsnitt av sex and the city. kommer sedan stupa i säng.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0