Siffror.

Jag har bloggat på den här bloggen i knappt en månad och mina läsare är minst 8 st/per dag och pendlar upp mot ett tjugotal numera. Detta innebär förståss att jag måste höja antalet läsare ytterliggare och göra alla nöjda, därav att jag ska blogga mycket oftare. Nu när jag tar studenten på fredag kommer det bli mycket lättare, även om min syster (som kommer hem från Australien på tisdag) säkert kommer kräva mycket tid och uppmärksamhet. Men varför det har bloggats så dåligt i helgen är som ni alla vet för att jag drog till Siesta i torsdags och var hemma fredagmorgon. Efter det har jag varit helt död och har inte ens lyckats genomföra mitt sista arbete i engelska c. Så nu ska jag ta mig i kragen och göra detta, tillsammans med en fanta pineapple som sällskap! Senare ska jag lägga upp någon enstaka bild på herr Anttila of course.
Tänkte också bara tipsa om min kära partners (parnter som i kollega) blogg; Filip. Filip är en mycket finurlig figur som ofta verkar lite förvirrad men som har lite koll ändå. Han har ett öga för konst, vilket jag inte alltid har (men jag har ett öra för musik, hehe) och är mycket rolig. Hans blogg hittar ni här


bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0