Reiyu.blogg.se

Lisa tycker att jag ska börja läsa hennes blogg. Så nu får jag ta och göra det och det får ni andra också ta och göra. Lisa är en mycket speciell människa, som jag alltid har sagt, och hennes blogg är lite ovanlig mot de jag brukar läsa eftersom den handlar mycket om litteratur; böcker och poesi. Vi lärde känna varandra för typ... cirka.. sju år sen på Halmstad Fältrittklubb och ibland känns det som om jag följde henne i hasorna men man hade väldigt roligt med henne! Jag trivdes inte så jättebra i min klass, eller kanske snarare i Halmstad över huvudet taget, men spenderade mycket tid i stallet och minns mycket därifrån. Jag har alltid sett upp till Lisa för, fastän jag har mycket kött på benen från hästvärlden och hanterar hästar bra, löste hon de situationer som man själv upplevde jobbiga. Som när PD och Tuffy vände rumpan till i boxarna så fort man kom in med grimman, tränset eller täcket, så kunde Lisa alltid hjälpa till. Därför gör det lite ont när Lisa skriver om vad som händer i stallet, för jag ville aldrig lämna Mickedala utan ville vara kvar och umgås med alla (både människor och hästar). Nu finns nästan inga av de hästar som var där när jag lämnade Mickedala för fem år sedan kvar, utan de är sålda eller bortgångna. Loke, som är "Lisas häst", påminner mig mycket om Baloo, och Lisa har en kategori på sin blogg som heter "Loke". Jag saknar min version av Loke när jag läser Lisas blogg.
Världens finaste ponny i hästformat; Baloo
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Reiyu

Aww, vad du är söt <3 blev så varm i hjärtat av att läsa detta :) Tack!

2010-05-27 @ 10:00:50
URL: http://reiyu.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0