Om New York never sleeps.

Välkommen till min nya blogg eller vad man nu säger. Jag är inte ett dugg ny i bloggvärlden. Jag är bara inte känd och har inte varit det riktigt, bara lite liksom. Mina vänner hatar mig varje gång jag byter blogg, och på så vis tappade jag dem som läsare. Men nu kan jag ju se hur många som faktiskt är inne o läser min blogg.
Min första blogg var här på blogg.se, eller nej. Den var på nogg, men mest har jag använt blogg.se i början. Jag minns inte vad alla dem bloggarna har hetat som jag har haft här. Jag har heller ingen aning hur länge. Jag började nog blogga för fyra år sedan, men jag har blivit sämre och sämre på det. De två senaste åren har jag hängt på blogspot. Jag älskar blogspot för att det är så sjukt enkelt att byta design där. Hela tiden. Här på Blogg.se måste jag vara en html-guru för att ha en snygg design. I alla fall. Varför byter jag från blogspot? Jo, för jag stödjer inte Hundslynans "verksamhet" och vill inte vara på samma bloggportal som henne. Jag är emot censur och tycker inte att man ska ta bort bloggen, men jag är lika mycket emot tidelag och tycker att blogspot med bör vara det. Därför stöder jag inte deras portal längre.
New York never sleeps. Jag tror inte att New York någonsin sover. Där händer alltid något. Den här bloggen kommer inte enbart handla om min dröm för det är omöjligt. Men jag har en dröm om att jobba på en stor tidning i New York. Exempelvis Rolling Stones Magazine eller The New York Times. Därav bloggnamnet.
Vem är jag?
Malin Nilsson
född 1991
Har tusentals intressen. Mediekommunikation, marknadsföring, media överlag, politik, religion, hästar (ridning, psyke, skötsel), fotografi, musik, journalistik är några av dem.
Föddes i Halmstad, bodde tre år i Partille, bor i Kungsbacka sen två år tillbaka men flyttar till Stockholm i juli.
Har pojkvän som heter Tobias sen snart ett år tillbaka.
Driver fashionate.se, är uppväxt i en företagarfamilj och har en syster som bor i australien.
Så. hejdå.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0