Is it too much going on?

Jag älskar när bra saker händer, men just nu känns det återigen som om jag är ansvarig, det är jag som ska fixa och dona, det är jag som bossar och det är jag som arbetar. Det är jag som drar i alla trådar och om jag inte gör det så händer det ingenting. Jag måste arbeta på med fashionate, för det händer inte mycket nu, och jag kommer fram till mängder av saker som jag vill göra hela tiden. Och nu ska jag antagligen åka ner till Hässleholm på torsdag för att följa en artist på Siestafestivalen över en dag. Och det är inte långt kvar till studenten nu o jag måste hjälpa till här hemma. Önskar fler gav hjälpande händer ibland!
Nej, tror jag ska gå o köpa cola för att vara snäll mot mig jsälv. Trots allt är jag bäst.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0