åstadkomma? eh?

Jag förstår ärligt talat inte hur jag kan ha varit hemma en hel dag utan att ha åstadkommit någonting. Jag har verkligen försökt med psykologin o jag vet exakt vad jag vill få fram, hur jag tolkar osv, men jag kan inte få ner det på pappret. Liksom hur gör man?
För övrigt ligger jag i sängen och är törstig. Har ändrat lite på rummet idag, bara jättelite, men tror jag ändrar lite mer senare faktiskt. Mest av allt vill jag få bort den röda bänken på mitt rum. Jag har även tagit mig an en städning av rummet idag och vi har även skrivit kontrakt med våra hyresgäster då vi hyr ut lägenheten i andra hand i åtminstone ett år, vilket är så länge vi hyr vår lägenhet i stockholm. Förhoppningsvis hittar jag något eget där. Hade förhoppningar om att Tobbe skulle dela med mig men han är osäker. Surt.
Jag är uppe så där onödigt sent som vanligt. Jag ska upp imorgon o ringa läkaren om en tid, så måste upp tidigt för att komma fram. Ännu mer surt. Surt är det också att datorn inte kan bestämma över hur mycket batteri de är kvar.
Och jag saknar Tobbe. Och vi hörs o syns inte förrän om två veckor. Det är tillräckligt med att ha distansförhållande, men vet ni hur jobbigt det kan vara att ha en kille i lumpen? Det ni!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0