Utan internet o utan hälsa.

Har inte bloggat eftersom jagi nte har något internet hemma, och dessutom har varit sjuk i några dagar nu.. Sitter på Pacha Lounge just nu med familjen och chillar lite. Tobbe kommer senare. Tänkte lägga upp en bild på Emelie från vår fotografering, sedan kan ni nog inte vänta er att jag bloggar förrän efter torsdag då jag flyttar till Stockholm..
Min favoritbild på Emelie.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Karin

Men hjälmen då :-)

Det är en VÄLDIGT fin bild av både människa och häst! Tänk om man hade haft ett sånt studentfoto på sig själv - vad stolt man hade varit då :)



Hoppas allt går bra för dig med flytten till stockholmo!

/Karin (från HS/fredagarna på GFRK)

2010-06-28 @ 16:36:19
Tyckt av: Malin

Åh, tack! :) Men jag gör inte bara studentfotograferingar så vill du ha porträtt med häst äre bara o säga till :)



Ja, det hoppas jag med! haha!

2010-06-28 @ 20:34:03
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Tyckt av: Emelie

Hoho, hihi jag ser allt lite drogad ut :D men du är så duktig så Malin lille <3

2010-06-29 @ 11:22:43

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0