Trött på att vara trött.

På något vis mår jag fortfarande inte helt bra. Jag pendlar verkligen mellan att vara glad, arg och ledsen. Eller så är jag glad och arg med en slags ledsen ton över det hela, för det är en ledsen stämning runt mina ögon. Det är inte pms. Det är det där med att blodsband absolut inte betyder själsfränder.
Jag hade tänkt åka till GFRK imorgon, ta med ridkläder i fall det är någon som inte ska rida och sedan därefter ta 22:42-tåget från Göteborg till Halmstad. Men med tanke på att jag inte kan gå pga ett pyttelitet sår på min lilltå (alla skor trycker o gör ont så jag haltar) så måste jag stå över det. Det gör mig lite ledsen men det gör Tobbe glad eftersom det innebär att jag åker ner dit snabbare. Vi ska bo hos hans pappa, vilket ska bli ganska mysigt eftersom vi tar husvagnen för oss själva! Hoppas faktiskt lite på regn, för det kan vara så mysigt.
jag hade gärna haft ett diskussionsinlägg just nu, men jag är verkligen trött. Jag vet inte om jag är sjuk, eller typ kroniskt trött. Är det någon som känner till någon sjukdom som kan orsaka kronisk trötthet? Jag börjar bli trött på att vara trött..
Här är bilderna på en fin bukett jag fick på studenten som inte kom upp igår:
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: p r i m m s - svarar

jag har gjort den själv :p är man skicklig i kod och stilmall så är man :)

2010-06-10 @ 23:31:37
URL: http://primms.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0