Slottskogen

Kom för inte så jättelänge hem från solen i Slottskogen där vi har varit alla treor. Eftersom jag inte hade rakat mina ben svettades jag som fan i mina (syrrans) cheap mondays. Men nu när jag kom hem, efter att ha bränt mina axlar röda, har jag rakat benen så att jag kan visa upp dem på brännbollen imorgon! Fast vi får se om jag åker på det... Vet inte om jag känner för en tur till  Tjolöholm ändå... Aja.. Sitter nu här och äter Ben & Jerry's (Phish food) o ska nog koppla av en stund till ett SATC-avsnitt. Därefter är det bara dags att ta itu med att städa igen. Usch! Hatar det! Ikväll kommer syrran så det blir att dra till landvetter med! Ska räkna hur lång tid det tar innan vi slår ihjäl varann...
Jag i Stockholm för nästan precis två år sedan. Tuperad o rödhårig.
O alldeles för mycket tofsar på handen.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0