Semester would be fine.

Yäy jag börjar få tillbaka mina gamla läsarsiffror! Tack alla ni som läser, dock; kommentera så blir jag überglad!
Ikväll har jag och älskling suttit från varsitt håll och kollat på vår resa i sommar; kryssning (som jag fick i studenpresent av honom). Vi funderar mest på Riga, men vet inte hur Tallinn är.. Någon som har erfarenheter från de här kryssningarna? I allafall, vi kunde inte boka något eftersom han är helt slutkörd, så vi ska kolla på det imorgon.
Så imorgon kommer världens bästaste och vi ska söka ännu en bästaste; Baloo. Är väldigt glad över att Daniel frågade om jag ville rida och jag får det gratis som "arbetslösbidrag". Tycker det är jättebra nu när jag ska flytta med så jag får ett avsked med B. Funderar på att söka lägenheter imorgon med...

 

RIGA
Eller
TALLIN?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0