Restaurang

Igår var jag, mamma, Emma och Tobbe ute och åt på Tio Pepe för att fira att Tobbe fyller 20, Emma är i Sverige och mamma har fyllt 45.. och jag har tagit studenten.. typ! Jag, Emma och Tobbe beställde in planka med fyra olika köttsaker; kyckling, lamm, oxe och fläskfilé. Mumma. Jag älskar verkligen kött! Mamma beställde enbart in oxfilé, men verkar ha ätit lika gott som oss.
Inatt skulle jag och Tobbe beställt vår resa men det gick sådär, så han bokar den idag. Vi tar oss till Tallinn och åker antagligen 13 juli! 
Innan maten kom åt vi vitlöksbröd med aoli! mm!
Och så här såg maten ut! Mumma säger jag!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Linafoto

Svar: Jag använder CamStudio :) bara att söka på google så hittar du en sida där du kan ladda ner det.

2010-06-23 @ 12:41:36
URL: http://linafoto.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0