old recipes

Sitter just nu o väntar på mina nattmackor som jag hade tänkt göra för flera timmar sedan. De ligger i ugnen o ska ligga där 5-10 minuter till :) Har ingen bild på dem men känner man för det så kommer "receptet" här;
Bröd: Pågens "Längtan".
Bre på ketchup, dela sedan köttbullar o lägg ovanpå. Därefter river man ost på och kryddar med cayennepeppar och oregano! Mums!
Jag är sådan som lär mig att äta vissa saker av folk jag blir kär i typ. Av min första pojkvän: makaroner med grillkrydda (äter inte längre, men det är godare än vad det låter), Pågens limpa med ostbitar ovanpå som man smälter i mikron (äter heller inte längre, är för fett!), det här receptet och av Tobbe har jag lärt mig äta mängder av Holiday-dipp till typ allt, och smält choklad på vaniljglass.
Har du tagit över någon annans matvanor?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0