mpknollsjua

kommer sakna mina fulla klasskamrater...
och kommer aldrig glömma den här reklamfilen!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: two olsson sisters

SV: Men det verkar ju jättekul ju!:D Nu fick du mig att vilja läsa japanska, haha. vad kul det skulle vara! Dator låter ju verkligen likt det engelska ordet för dator. Lustigt egentligen vad många språk lånar utav varandra!//Emma.

2010-06-09 @ 11:17:30
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.
Tyckt av: Reiyu

Hej tjejen! Vet inte om du var full igår - jag har inte plockat bort dina kommentarer? ;) Nu har jag litegranna glömt vad du skrev till mig också, senilt värre. Men jag har ingen idé om vad jag gör till hösten, hopplös, jobblös, men det dyker alltid upp någonting, förhoppningsvis. Mitt tips är att strunta i vad alla andra har för åsikter om utbildningar (du anar inte hur mycket skit jag fick ta när jag valde journalistik; "skaffa en riktigt utbildning för fan" sa pappa bland annat) även om det du vill nu inte är det du vill om 10 år så vinner du mer enligt mig på att göra det du vill i ett par år och sedan sadla om, än att göra saker andra vill. Bara en sidenote :) & grattis till studenten ;) Kram!

/förvirrat värre

2010-06-09 @ 13:31:16
URL: http://reiyu.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0