Last chance.

Eftersom jag snart flyttar till Stockholm är jag väldigt upptagen med att packa och fixa och sånt. Men det innebär också att jag inte har mycket tid till att fotografera något, att det dessutom blir dyrare om jag ska åka någonstans senare och att man får passa på nu! Det som kostar nu är reseersättning, men jag kommer börja ta betalt snart. Kontakta mig för information, antingen genom att skriva kontaktuppgifter i en kommentar, prata med mig eller mejla mig på [email protected] Här är lite bilder jag tagit förut.
Emelie och Lux.
Kanske inte en riktig modebild, men tycker den är härlig!
Emelies blogg
Gamla stallkompisen Rebecca Swerre. Mars.
Det här är en av mina favortbilder på henne!
Är nöjd med hur jämn jag fick huden och så!
Rebecka Kindgren, gamla Bettan! Gillar inte sminket riktigt,
men tycker att hon gjorde sig bra på bild!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0