Kort inlägg.

Idag är jag inte lika ledsen som igår, men jag är trött och orkar inte skriva om min dag så mycket. Idag har jag bara varit en tur hos tandläkaren och en tur i skolan med Petra. Sen har jag sovit, och redigerat lite bilder från Siesta. Tänkte lägga upp bilder på en fin bukett jag fick av Mariann och Maria på studenten, men det funkar inte.  Jag är så trött på blogg.se.. det ska alltid krångla :( Och jag kunde lägga upp bilden nedan men inte de andra, så blogg.se lägger bara upp bilderna som de själva vill! DÅLIGT! Nu ska jag umgås med mina bästa kompisar; Criminal Minds

 

Matthew Gray Gubler (känd som Dr Spencer Reed) är väldigt söt!

God natt!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Petra

Synd då att han är min!

2010-06-10 @ 14:24:38

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0