Hopp-prinsen Baloo

Idag är ännu en tröttdag. Igår var jag jättepigg vilket var suveränt eftersom jag skulle rida, men varför måste jag bli trött igen? Jag måste verkligen gå till läkaren... men jag orkar inte gå upp så tidigt för att gå på drop-in.
Aja, igår var det att rida i Hoppspecialen på GFRK. Vi hade poänghoppning och självklart red jag Baloo. Jag hade glömt bort att han var så seg i skritt, men traven och galoppen gick ju bra. Ironiskt nog hoppade vi bättre än vad vi brukar.. Jag hoppade hinder som annars tycks jätteläskiga, haha. Som att vi hoppade ett relativt högt hinder med en jättetunn bom, vilket är väldigt svårt för hästen att se. Men Baloo hoppade jättefint, och vi hamnade på delad andraplats med Karin och Grandessa, så no complains! En lyckad och sista tur med tjocka prinsen!
Bästaste Baloo
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0