Hm..

Haha, gjorde ett litet videoklipp till förut... Så får även hålla ett litet löfte jag sa i det...
Egentligen hatar jag ganska mycket med flytten nu; för jag sitter och hostar som bara den och är fortfarande inte helt frisk. Jag vet ju med mig att det inte blir vila förrän tidigast fredag. Min hund är dessutom stressad och verkar inte alls vilja flytta, tycker synd om henne som ska åka så långt! Hoppas hon kommer sova och inte får bilskräck... Har förresten beviljats att Kungsbacka Kommun betalar min utbildning i Jönköping, tror dock att jag hellre tar Stockholm just nu.. believe it or not!
Här är fler bilder på Emelie:
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Matilda&Vicky

Gud så vacker =)

2010-10-25 @ 08:42:12
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0