hemkommen!

Nu har mitt antal läsare sjunkit i dagarna. FÖRLÅT JAG SKA BLI BÄTTRE O ROLIGARE. har nyss kommit hem från studentmiddagen, var sjukt kul. skriver om det imorgon... är trött o ska se på sex and the city innan jag somnar. Jag fryser som man i kroppen och mina axlar gör ont eftersom jag har bränt dem. I tisdags kom min syster och nu när hon är hemma är jag asirriterad exakt hela tiden, så det blir en månad full med arga inlägg. Min syster gör mig bara arg, med allt och när hon kommer hem och betér sig som en nazist blir min mamma också det. alltid dem emot mig, jag emot dem. Men jag är fanimej arg på dem nu. O när Emma kommer hem är det alltid utifrån hennes regler. Hatar hatar hatar det. Nu kunde jag inte komma hem heller. Jävla fitta..
De vill att jag ska gå upp nio imorgon o hjälpa till. jag tänker sova till elva. fuck them.
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0