Fortfarande trött.

Jag kan verkligen inte gå upp jättetidigt om dagarna. Jag blir verkligen helt knockad. Jag gick upp vid halv nio eftersom jag skulle till arbetsförmedlingen, som för övrigt kändes som att komma tillbaka till skolan eftersom en hel del lbsare var där!, o efter turen till arbetsförmedlingen, en liten tur till skolan och en pommestallrik på lill-Amandas kom jag hem och la mig. Sov i flera timmar, och hade en jättekonstig dröm som psykar mig. Jag minns inte riktigt, men drömmen handlade typ om att en kille gick lös på att rista in massa saker med en kniv på en tjej, minns inte vad eller vem men det stod något. Sen slutade han helt plötsligt och man sydde igen hans mun så han kunde inte prata, men man kunde heller inte se honom på riktigt utan det var bara en speciell person som kunde det typ genom ett visst sätt som jag självklart inte kommer ihåg. Även om jag inte förstår drömmen, och jag tänker inte göra en analys av den för då kommer jag fram till något absurt, så blir jag psykad av den för drömmarna påverkar mig så mycket. Nu ska jag nog fortsätta med en katalog och broshyr...
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0