Bajsdag.

Om bara lite mer än en vecka ska jag flytta, om typ tio dagar. Det är liksom lite så där jag vill inte. Men samtidigt vet jag inte vad jag vill göra annars, eller vad jag ska göra. Arbetsförmedlingen vill antagligen att jag ska slita häcken av mig och söka massa jobb nu men jag har ingen motivation och jag vill göra annat. Att gå till arbetsförmedlingen känns som att gå till skolan och känna sig tvingad till att göra mängder av tråkiga uppgifter (söka tusentals tråkiga jobb). Jag har ju också tänkt söka in på en elithästskötarutbildning, för att bli tillridare, men nu när jag ska ladda ner ansökningsblanketten funkar det självklart inte. Är trött och blir bara arg på sådant. Det är sista ansökningsdag idag med. Aja, i värsta fall kommer jag antagligen ändå in på islamologi.
Nu börjar det regna, precis som jag förutsåg! Vilken bajsdag det här kommer bli..
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Jojjo

Åååh fan va kul :D! Jag är avundsjuuuuuuk :(! hihi

2010-06-20 @ 16:32:53
URL: http://alabam.blogg.se/
Tyckt av: Jojjo

Precis det är ju stor skillnad :D! Läääängtar tills jag flyttar hemmifrån xD! bara att få fixa och dona och inreda sin egna lägenhet :D! Ååååh längtar x)!

2010-06-20 @ 16:58:19
URL: http://alabam.blogg.se/
Tyckt av: Jojjo

jo men det är nästan bäst, för är svårt att klara sig på egen han ju bara sådär, man måste ju ha jobb o så måste man ju hitta den perfekta lägenheten också hihi :D Älskar inreda! Gör om mitt rum flera gånger i månaden xD Tycker det är så kul :D

2010-06-20 @ 17:36:29
URL: http://alabam.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0