Ansökan

Sa ju förut att jag inte hittade ansökan till Tenhults naturbruksgymnasium.... efter ett evigt letande på Jönköpings kommuns hemsida har jag hittat den! Puh! (Fattar fortfarande inte varför de tog bort länken...) Nu har jag skrivit klart ansökan; fyllt i den och skrivit några sidor på datorn om mina tidigare arbetslivserfarenheter osv.. Men så här står det på ansökan: Ansökan skickas till väglednngscentrum, 551 89 Jönköping... [...] Om du är folkbokförd i annan kommun så skickar du denna ansökan med tillhörande bilagor till din hemkommun.
Men då undrar man ju om den ska skickas till vägledningscentrum eller själva kommunhuset, men vad ska dem göra med den liksom?
Jag fattar inte det där riktigt. Så jag har ingen aning om var jag ska göra av ansökan... det är verkligen brist på information på hemsidan med. Blir galen.
Och just det. Tobbe har varit på övningar nu i helgen, som vanligt, och skulle hem nu och göra något hemma. Jag har verkligen innerliga önskningar om att han egentligen är på väg upp hit. Då hade jag blivit glad!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0