Yes!

Jag har blivit ackrediterad till Stockholm Equestrian Games (order Equestrian är så mycket lättare att skriva än att säga) så mellan 5-8 augusti kommer det vara lite tommare i bloggen misstänker jag. Men ni kommer sedan få mängder av bildbomber!
Jag tycker att fota ridsport är jätteroligt, det är något av det roligaste man kan göra. Men den här gången är det utomhus, jag har bara varit inomhus förut (Globen och Scandinavium) så det ska bli roligt att få lite mer varierande bilder.
Piet Raijmakers JR med hästen Van Schijndels Channely
Göteborg Horse Show 2010
(Holländsk ryttare)
Nu ska jag nog in till stan och köpa muffins till mig och mamma! Hörs senare!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Emma

sv: tack så hemskt mycket! :)

2010-07-23 @ 15:23:04
URL: http://www.emmsfashion.devote.se
Tyckt av: sarah

Tidningen ridsport skrev om det igår eller förrgårr :)

2010-07-23 @ 22:16:38
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0