Tråkig dag

Igår satt jag och läste igenom min gamla blogg och tyckte att den på sätt och vis är bättre än den här, liksom mer poetisk och personligt, samtidigt som den inte berättar lika mycket. Men jag skrev på den i några år. Därför tycker jag att alla ska kolla igenom den lite och se om ni tycker om den mer än den här!
Idag har jag varit på stan en liten stund med Tobbe och hans familj. Vi stannade till i Gamla stan och fikade.. hittade äntligen en cheesecake! Det har jag varit sugen på i flera veckor! Föredrar dock hellre att äta Ben and Jerry's Cheesecake-brownie glass. Men nu är jag hemma och väntar på att regnet ska falla, och ska också ta och handla mat till mig och mamma för kvällen..
seriöst, jag har inget att blogga om. Jag vill fotografera men tycker inte att jag har något att fotografera...
Jag saknar Göteborg.
Jag vill gå på Göteborgs gator i Augusti och fota kulturkalaset.
Gå sida vid sida med Becca som man alltid gör då,
träffa Adam och dricka cola. haha
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Emelie's WickedTime

vem är de på bilden?:)

2010-07-17 @ 16:03:16
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0