To do!

ska ta och göra lite marknadsföringsmaterial nu ikväll, innan jag sover.. eller ska jag läsa "Fångad av Hakkorset" istället? Har mängder av böcker jag borde läsa nu..! (och som jag vill köpa, haha).. ska i vilket fall som helst fortsätta med marknadsföringsmaterialet imorgon i så fall.. men det första jag ska göra imorgon är att ta mig till Skärholmen för att gå på typ.. anställningsfika eller vad man nu kan säga! Spännande! Vill verkligen ha jobb för har en plan för livet då!
Har förresten även lagt in två extra kurser på min anmälan till Stockholms universitet.
Min ansökan ser nu ut så här:
1. Medie- och kommunikationsvetenskap
2. Journalistikvetenskap
3. Statsvetenskap 1
4. Statsvetenskap 1 på engelska
5. Islamologi
Förut hade jag inte statsvetenskapen alls, men tycker det är ganska intressant.. Sen är jag redan garanterad plats på islamologin, därav att jag flyttade ner det..
Vad ska ni göra i höst?
Saknar mitt långa hår! :(
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: P R I M M S - svarar

Ja men vi kan väll komma överens om att om jag gör din bloggdesign så ger du mig en gratis plåtning när du kommer till Halmstad next time?

2010-07-09 @ 17:47:00
URL: http://primms.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0