Stockholm!

Hallå babes! Vet ni vad? Jag har äntligen internet, haha! Men jag sitter med en meter kort internet-sladd, så känner mig fortfarande något låst. Började med ett videobloggsinlägg men det blir att jag publicerar det senare. I alla fall, efter många om och men är man nu i Stockholm... och vi har varit helt slut sen vi kom hit! Vi var tolv timmar senare och kom hit runt halv sex i fredags... då var vi trötta efter att varit uppe i ungefär 36 timmar.. så vi har spenderat mycket tid till att sova. Det var inte förrän idag som vi faktiskt tog oss in till Stockholm en liten stund. Det är så mysigt i Stockholm! Jag förstår att småstadsbor, även göteborgare, har svårt för Stockholm eftersom det är så oerhört tätt och så mycket folk men vilken kultur det finns ändå. Jag brukar vara emot monarkin, men det är faktiskt väldigt mysigt med slottet och alla dess tillhörigheter här. I stan åt vi på en glassbar som jag och Sophie åt på sista dagen i Stockholm när vi var här 2008. Det är jättegott där!
Det här åt jag.
En belgisk våffla med vaniljglass och chokladsås. 50:-


Sådana här säljer de också! har inte ätit dem men de ser läckra ut!

Cafét heter Glassbaren Järntorget och ligger i Gamla stan, det är inte jättesvårt att hitta men det ligger nära Coop. Man kan kolla efter "81" som står över dörren! Ett underbart bra tips nu i sommartider för alla som kommer till Stockholm!
Aja, vi bor jättemysigt! Bor inte så långt ifrån badställen, bara några minuter att gå till tunnelbanan (tar ca 10 minuter att ta sig till Stockholm c) och nära en ridskola som jag ska utforska! Och just nu ligger jag i min säng med musik i öronen och mobilen bredvid.. ska börja redigera lite fler bilder på Emelie nu och fortsätta imorgon.. Ska även ringa Tallinksilja imorgon med lite frågor inför resan, fixa det sista med hemsidan och så.. Mer om Stockholm och flytten hit får ni reda på imorgon!
PS: Jag åker till Tallin om en vecka!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: luffi

riktigt smarriga bilder!!



SV: Jo jag vet skillnaden mellan transa/transvestit - transexuell, Men alla förstår nog hur jag menar med det. Ni förstod antog jag!? kram

2010-07-05 @ 10:51:35
URL: http://www.luffi.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0