Stockholm

Okej, på bara några minuter blev jag genast roligare. Jag läste att Anton skulle ut och fotografera solnedgången, så då kollade jag bakåt och kollade ut genom fönstret. Vilka färger det var på himmelen! Så jag satte genast på mig min jeansskjorta, skorna, tog nycklarna och satte kamerorna på varsin axel. Att man kan bli så inspirerade så snabbt, haha!
När jag har åkt till Stockholm, när jag har pratat om Stockholm eller liknande så snäser alltid alla icke-Stockholmare åt just Stockholm och Stockholmare. Förut var jag likadan. Men det är en sak att säga att Stockholmare är dryga, för de har en mycket speciell dialekt, men man kan inte förneka att Stockholm är vackert. Det är vackert. Jättevackert. Det är verkligen mysigt här. 
Fina färger på himmelen
Canon eos 400D + Canon 17-35/2.8
Vid havet
Canon eos 400D + Canon 17-35/2.8

Det är här jag brukar bada, och försöker lära min hund simma
Canon eos 400D + Canon 17-35/2.8

Fina Stockholm!
Canon 1D mark II N + Canon 70-200/2.8

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: || mannen som kan prata om hundar ||

Stockholm är en vacker stad. Synd bara att man inte åker dit oftare :)



Sv: Ja, islamologi måste vara intressant. Det finns många fördomar mot islam idag pga bristande kunskap.

2010-07-27 @ 22:51:23
URL: http://www.henrikolsson.eu

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0