segt

Det är lite segt med bloggandet nu sen jag kom hem, men Stockholm är minst lika varmt som Tallinn! Dessutom är Tobbe här, liksom ena halvan av hans familj är här på semester, så det blir inte riktigt att jag sätter mig vid datorn... Men det ska bli bättre av det ikväll! Då är jag ensam hemma och då tänker jag njuta av den tysta stunden, som man faktiskt behöver när man bor på så liten yta som vi gör...
Igår kom vi hem från Tallinn, och det kommer tyvärr ta ett tag innan det kommer bilder därifrån. Då kommer jag också berätta om hur det var där! När vi kom hem tog vi oss lite latmat; kebabtallrik nere i Centrum! Snabbmat is great..! Nu ska jag ta och duscha så hörs vi senare!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Chrisseliss

ÅÅ tystnaden.. DEt mest underskattde som finns.

2010-07-15 @ 19:05:01
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0