Ny hemsida på gång

Kära bloggläsare! Sitter och laddar upp min nya hemsida nu! Det är lite segt... Jag gör mina hemsidor i iweb eftersom det är ett så himla enkelt program att jobba i, och då slipper jag html-koder och allt vad det nu heter.
Jag tycker att ni allihopa ska kolla in hemsidan och kommentera i det här inlägget om ni hittar några buggar, samt om det finns något jag borde bättra på. Positiv, konstruktiv kritik är mycket välkommen med!
Hemsideadressen:
Http://Malinnilsson.eu
Har känt mig sjuk nu ikväll så har inte sökt de jobben jag hade tänkt mig. Men imorgon ska jag ägna mig enbart åt sådant där hade jag tänkt.
Vad ska ni göra imorgon?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: moa

Svar; Vad jag menar med tusentals kronor är..

Jag har spenderat några hundralappar på mina bloggdesigner. Sedan så har det kostat mig säkert några tusen på att synas! Spotlights på bloglovin tillexempel, sådant kostar massa pengar om man vill synas ofta, haha :)

2010-07-20 @ 22:56:37
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Tyckt av: Karin

Ok here goes lite konstruktiv kritik - hoppas jag :)

Typsnittstorlek varierar - den är större (och snyggare) under "frilans" än t ex under "om".



Texten under "om" och "frilans" känns lite grand som samma sak? Är det meningen att en av dom ska bort?



frilans-sidan är överlag mkt snygg med bilden på dig :) Om-sidan är tråkigare i jämförselse.



Portfoliosidan är snygg :)



Jag gillade att pressfotona hade text också som förklarade i vilket sammanhang dom är ifrån. kanske även behövs på hästbilderna och musikbilderna?



Är det meningen att man kan hitta sportbilderna och musikbilderna under press också samt vice versa eller är det bugg?



dina porträtt är underbara. gillar damer med hundar, mannen med dragspel!!

2010-07-20 @ 23:42:50
URL: http://tonsa.blogspot.com

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0