Minnen

Har suttit och hållit på med en broshyrkatalog lite och tog fram bilder från när Markus Fuchs hade clinics och hoppkurser på Kungsbacka Ridklubb. Jag älskar att vara runt människor jag ser upp till, där av är det alltid roligt att vara ute på sådana uppdrag. Som ryttare har jag självklart mina idoler inom ridsporten och jag har alltid tyckt att Markus Fuchs är en smidig ryttare. Han känns liksom väldigt kontrollerad och fokuserad, samtidigt väldigt lugn i sig själv och han vet alltid vad han gör - även när han rider snävt. Det var därför kul att dokumentera hans clinic och ännu roligare att möta honom på Göteborg Horse Show dagarna efteråt och se i hans blick att han kände igen en.
Jag har en stor respekt för alla officiella människor jag möter och undviker att prata med dem. Det är så många som gör det ändå och de måste få egen tid. Därför pratade jag inte själv med Fuchs men det är roligt att han kände igen en.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Amanda

Hej Malin, Jag var med och red på en clinicen. Tänkte bara höra om du fick några fler kort från den? Hör gärna av dig i vilket fall som helst!! Kram Amanda Byström

2010-09-13 @ 10:45:33

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0