Läggdags

Efter inte bara en dryg bloggdag utan en dryg bloggvecka ska jag sova. Imorgon ska jag bättra mig! Och i veckan ska jag förhoppningsvis träffa fina Rebecka!
För första gången på några nätter ska jag sova inomhus nu. Jag tipsar verkligen alla sömnlösa själar om att sova på en balkong eller altan när det är så jävla varmt. Jag har haft min övermadrass, täcken och kuddar ute hela dagen så dem är svala och sköna nu. Skulle kännas ensamt att sova ute på balkongen nu när älskling inte längre är här.
Angående Tallinn så kommer det dröja lite med bilderna, men jag berättar om resan till Tallinn imorgon! Så får ni se bilder senare helt enkelt!
Nu ska jag borsta tänderna, se klart Ondskan och sova!
En gammal bild på mig från 2008.
London.
I miss you.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

Fin bild :D

2010-07-19 @ 18:39:08
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0