Idag..

Har nyss kommit hem från att ha varit i stan några timmar och träffat  Rebecka. Ligger nu och kollar på Stig Petrés hemlighet som jag har börjat följa ganska intensivt eftersom vi bara har SVT och TV4. Jag funderar på om jag har blivit matförgiftad, för det har hänt två gånger nu att jag på t-centralen känner hur magen krampar, kallsvettas och mår illa -nästan spyfärdig. Usch.
Och ännu mer usch på gubbar som verkligen glor på en som jag är en köttbit, ett stycke fint lamm typ. När jag går från T-banan går jag runt centrum istället för i själva köpcentrumet, och går då förbi en restuarang. Varje gång jag går förbi kollar jag lite åt det hållet men brukar liksom inte se, som i att verkligen se. Men den här gången såg jag hur män verkligen glodde, log och försökte flörta. Usch! Vilka tror dem att dem är? Vem tror dem att jag är? Varför skulle jag tycka om det? Usch!
En till bild från igår

Nu ska jag ta och söka lite jobb!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0