Hemma från Tallinn

Tänkte bara berätta att jag nu har kommit hem från Tallinn! Hann inte blogga innan jag åkte för det blev lite stressigt i måndags. Vi åkte nämligen in till stan för att shoppa, åkte därefter tillbaka och fick skynda oss lite. Tänkte skriva mer om Tallinn senare! Här i Stockholm är det nämligen görvarmt (haha, göteborgska) och jag tänker gå ner till havet med Chilli.
Snor den här bilden från Tobbes digitalkamera.
Där var vi på ett café i Tallinns gamla stan
Jag hade inte med min egen kamerautrustning till Tallinn utan har levt på
engångskameror (medvetet). Ville fotografera analogt
och det är nästan roligare med en kamera som du bara kan ändra
en enda inställning på!
Nej nu drar jag en stund, kika in senare så kanske jag berättar om Tallinn!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0