håll tummarna!

Åh! som jag tidigare har sagt är jag enorm fotosugen, och eftersom jag inte känner så många här i Stockholm är det inte för mig att bara gå ut och fotografera något. Jag upptäckte dock nyss att i början av augusti är Stockholm Equestrian Games! Så nu har jag ansökt om ackreditering och hoppas på att få den beviljad! Älskar verkligen att fotografera ridsport! Så håller tummarna nu!
Upptäckte också att det är fälttävlan på Stockholm Fältrittklubb dagarna efter min födelsedag, ska försöka ta mig dit med... att fira födelsedagen får vänta!
Visste ni att...
... jag har bara blivit nekad ackreditering en enda gång.
Det berodde inte på att jag inte skulle ha fått den, utan snarare att
jag var för sent ute och de hade inte plats för fler fotografer.
Det var en Thåström-konsert och en av mina största drömmar, konstigt nog,
är att fota just Thåström.. Så nu får jag vänta ett tag till!
Jag har också ansökt om en ackreditering till Kent, men aldrig fått svar.
Jag anser mig inte nekad, utan snarare att deras ansvarige är usel på att svara på mejl.
Klicka här för att se vad jag har gjort tidigare
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0