Dagens

Börjar känna att en vikt håller på att lämna mina axlar, som i och för sig kommer att ersättas med en ny.
Och vet ni vad? Jag saknar att plugga. Jag saknar att få reda på saker och göra uppgifter i samhällskunskap eller mediekommunikation, eller liknande, som får mig att känna mig någorlunda smart. Jag saknar att träffa mina klasskamrater, eller åtminstone samma människor varje dag. Gymnasiet var så jävla roligt.
Eftersom jag inte längre tar bilder exakt varje dag tänkte jag börja med dagens bild. Den bilden behöver inte vara tagen nyligen alls, den behöver bara vara tagen av mig. Här har ni dagens bild:
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: S

Sv; Vad kul att du är med ;D allt bra med dig? (:

2010-07-19 @ 18:39:14
URL: http://lifeasablond.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0