Bloggtips

Har två små bloggtips jag inte har tipsat om förut.
Den första är Katinkas blogg som handlar om hennes liv som ung mamma. Det är inte en stor blogg, men då vi gick i samma klass i åttan och nian är det roligt att läsa om hur det går för henne. Hennes son är 3-4 månader gammal vilket innebar för henne att hon fick hoppa av gymnasiet. Men i bloggen skriver hon menande att livet inte är över för det. Det är en väldigt positiv blogg och jag tycker om att kika in på den och då, om inte annat blir man väldigt babysjuk!
Hennes blogg hittar ni här
Den andra bloggen är Lina Flodins blogg. Lina bor i Karlstad, är 16 år, läser media precis som jag gjorde och är en otroligt duktig fotograf! Det är väldigt roligt att se en så ung så engagerad och passionerad i vad hon gör! Från henne kan man lära sig en del, få inspiration och se otroliga bilder och roliga filmer. Det känns väldigt kreativt när man kollar in på hennes blogg, mycket roligt! Kika in på hennes blogg så förstår ni vad jag menar, den hittar ni här
Har ni några bloggtips till mig?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Linafoto

Tack så mycket :D vad kul!

2010-07-09 @ 18:02:43
URL: http://linafoto.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0