And Dex, size matters

Åååååh! Jag har en enda serie i denna värld som jag dyrkar lika mycket som folk har dyrkat Heroes och Lost och allt vad dem heter. Det är Dexter. Jag har också en enda hemsida jag bruka kolla när jag vill veta vad det är på tv -tvplaneten. Dexter + Tvplaneten = det här
Blir faktiskt lite glad, för jag har redan sett alla inspelade säsonger och vill se den femte. Och när man får se lite levnadstecken blir man lycklig, tro det eller ej. Är faktiskt förvånad över att Julia Stiles ska medverka, dock bara i ett avsnitt enligt imdb.
Jag gillar Julia Stiles och har gjort ända sedan hon var med i 10 things i hate about you (Tio orsaker att hata dig) där hon spelade emot Heath Ledger. Det var också där jag fick upp ögonen för Heath. Jag har aldrig varit den som gillar de söta flickorna i filmer eller sagor. Jag gillar dem som nästan är tvärtom och inte bryr sig om att springa efter pojkar, och dem som kan stå på sina egna ben (så är det på riktigt med)  och Julia Stiles har alltid haft dem rollerna i de filmer jag har sett med henne. En annan film jag tycker om som hon har gjort är Wicked. Den kanske inte är jättebra, men det är en sådan film som man ser en gång när den går på tv, den fastnar och sedan går man runt och undrar vad fan den hette för den var ju mer än okej.
Aja, nu ska jag få mamma att köpa chips och dipp till mig. Hehe. Ikväll ska jag se The Seventies, och om jag är riktigt uttråkad Men in black II.. annars blir det datorn.. Får se om jag bloggar mer ikväll!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Yennipher

SV; Tack :)

Sök på google eller youtube efter "How to fold origami flapping birds" så hittar du nog nån guide eller så :)

2010-07-24 @ 20:05:05
URL: http://yennipher.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0