Sammanfattning förra veckan

Jag blev oaktiv igen. Inte för att jag inte vill. Utan snarare för att jag inte har tid och inte har återfunnit min motivation tillräckligt mycket för att faktiskt sätta mig och fixa med bloggen flera timmar om dagen. Jag tänkte bara uppdatera lite om vad jag har gjort.

Förra veckan skickade jag in min tre namnförslag till mitt företag till Bolagsverket. Jag har ännu inte fått svar om detta, så jag avslöjar ännu inget.. Förra veckan funderade jag också på - och räknade på - att ställa ut och sälja mina bilder på Eurohorse-mässan som är i samband med Göteobrg Horse Show. Men jag insåg att det skulle kosta mig minst 20.000. Egentligen tror jag att det skulle kosta cirka 50 000. Och så mycket sitter inte mitt väldigt nystartade företag på...
Även min sötnos Tobbe kom till mig i fredags. Vi har ätit gott - som vanligt -, varit på personalfest (maskerad) och försökt åka till IKEA (vi hamnade nästan i Uppsala - men det är en annan historia) och varit och sett på Harry Potter.


Lite bilder från personalfesten (Emmas bilder)


Överst fr. vänster: Sara, Isak, Viktoria
Mellan: Jana, Pauline, Emma
Botten: Negin och jag


Som Emma skrev på facebook:
Popparn, le boyfriendo och mexican!


Tycker vi allt är väldigt söta på den här bilden..!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Den var riktigt bra den bilden :)

Sthlm är lite väl kallt måste jag säga.

Men men, lär bli än värre på måndag när vi åker vidare till Davids föräldrar.

Hoppas du får en kanontrevlig jul!

2010-12-22 @ 22:52:11
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: LORISSA LOVEBOMB

Lycka till med företaget :) Bilderna är ljuvliga.



sv: Nej vad bra att du inte tog det så. För jag vill verkligen inte vara dömande åt något håll, jag är en sådan wannabe bohem som bara vill vill vill älska allt och alla hela tiden. Oavsett norm :)

2010-12-23 @ 00:21:07
URL: http://lorissalovebomb.se
Tyckt av: sara L

söta ni är! Ni passar bra tsm :P



God jul!



Kramar Sara L (tobbes kusin)

2010-12-23 @ 20:04:21
URL: http://mylifelikesara.devote.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0