what to do how to do

När jag vaknar brukar jag vill gå upp och ta en dusch -men eftersom jag var tvungen att gå upp innan nio idag var det bara att klä på sig och ta hunden till veterinären. Och nu regnar det, så jag anser att det är fullkomligt onödigt att duscha när jag ändå planerar att åka in till stan. Jag tänkte nämligen köpa en tröja inför arbetsintervjun imorgon. Det känns nämligen som om jag inte har några kläder. Jag glömde en tröja hos Tobbe som jag hade kunnat ha, och ja, jag måste ju ha något på mig. Synd att min billiga tröja från Gina Tricot var tvungen att bli så där smutsog och gul!

Igår försökte jag fotografera med min blixt -som jag sällan använder. Men den vägrade fungera... vilket den gjorde förut med. Ska se om den funkar med min 400D för om den gör det måste jag lämna in 1D:n igen! Orkar inte! I-landsproblem...


Och på tals om problem har jag pratat med moderaterna idag i Solna Centrum. De var verkligen jättetrevliga och det är så sjukt roligt att träffa folk och diskutera politik, oavsett om de bara är fritidspolitiker eller verkligen seriösa politiker. Jag har ganska klart för mig vad jag ska rösta på i år. Jag vet att jag absolut inte ska rösta på piratpartiet och Sverigedemokraterna. Inte heller "Gräv bort Skåne" (är dem ens ett parti?). Jag ska ta och prata med fler politiker när jag är i stan faktiskt. Vad ska ni göra idag?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Madde

Det gjorde det :)

2010-08-25 @ 20:31:09
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0