Min smutsiga tröja

Jag borde blogga mer. Men det går ju inte så bra det där. Vet ni varför?
Jo jag håller på med en guide till alla mina läsare, en guide som tar mycket mer tid och energi. Så nu tar jag en paus ifrån den och förhoppningsvis kommer den upp imorgon.
Jag måste visa en sak. Ni minns när jag fotade Stockholm Equestrian Games, farade över regnet som skulle falla på lördagen och som sedan föll och som jag blev sjuk av? Jag glömde berätta en sak om det. När vi fotografer gav upp pga regnet stack vi in i pressrummet och något av det första jag gjorde var att ta av mig min jacka. Jag var nämligen helt dygnsur och ville inte gå runt i min kalla jacka mer. Självklart. Då upptäckte jag hur brun och gul min nyköpta tröja var. Jag hade hållt mig under min jacka hela dagen men ändå lyckats smutsa ner min tröja! Snacka om att vårt regn inte är så rent som vi tror! I alla fall. Poängen är - jag har tvättat min tröja två gånger men smutsen går fortfarande inte bort. Jag vet inte ens var det gula kommer ifrån. Tur att tröjan bara kostade 50 kronor...
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: FOTOGRAF Anton

haha, ha en bra kväll :)

2010-08-23 @ 20:56:23
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Tyckt av: anna

fy fan för regn, är så less på det.



sv: jasså? är den lika fin i verkligheten? måste nog kolla i butik först:)

2010-08-23 @ 21:22:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0