Andreas Lundstedt är nog en av Sveriges sötaste människor.

Såg förresten tidigare i veckan att Andreas Lundstedt friade i radio till sin pojkvän
Niklas Hogner. Jag tror jag älskar Andreas Lundstedt.
Förut var han mer känd som "Magnus Carlssons ex" eller "snyggingen i Alcazar"
eller "bögen" (tyvärr) för mig, men sen jag har följt honom på Melodifestivalen
två år i rad älskar jag verkligen honom.
Han är så jävla duktig på vad han gör och han har en sådan utstrålning.
Vilken energi! Jag har aldrig sett någon med så mycket energi som han har.


Jag har verkligen en stor respekt för Andreas. Men jag tycker också att
han verkar så himla gullig som person. Som jag sa, han har verkligen
energi men med det menar jag inte bara på scen utan jag menar att han
sprider så positiv energi runt sig hela tiden.


Under årets Melodifestival tog Darin sig direkt till finalen medan Alcazar fick
nöja sig med andra chansen. Ändå var gruppen jätteglada, de verkligen
sken av glädje och var jätteglada över Darins skull. Man blev glad av
att vara i deras närhet. När jag kom på presskonferens (efter sändning)
dansade de framför kameran. Som sagt.
Deras energi gör en glad. Jag älskar dem.


Därför kan jag heller inte sluta tycka att Andreas är så gullig som friar i Radio.
Trots att han har HIV ser han en framtid med sin Niklas.
Och han friade och spelade "I wanna be your man"
Is it cute or what?


DN
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0