update

När jag satt på tåget bloggade jag på mobilen men det tycks inte ha kommit upp. Typiskt. I alla fall åkte jag hela tågresan med en misstänkt urinvägsinfektion, lyckades dock att inte behöva gå på toaletten en enda gång -och då satt jag ändå mer än tre timmar. Det känns som om det alltid drabbar mig något. Särskilt nu på senaste!

Om en timma ska jag ta mig till Gröna Lund för The Ark. Egentligen är jag helt slut men jag tänker inte missa The Ark. Bilder kan ni nog förvänta er att se runt 22-tiden så kika in på bloggen då! Dessutom kommer massa fototips! :)

Glöm förresten inte att jag utser en Dagens blogg i början av nästa vecka! Läs om det här
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Madde

Tack för tipset, det lät faktiskt väldigt bra... Tror jag ska ta och följa det nu <3

2010-08-22 @ 18:45:13
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Tyckt av: Moa

Svar Jag vet att dem är överskattade, men.. men.. Ändå finelinen! I can't help it D:

2010-08-22 @ 19:00:53
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0